Evisu no1 lot2501xx w31 - VINTAGE

|



EVISU (2nd hand)

condition: EXCELLENT
Evisu No1 lot2501xx ORIGINAL
EVIS tab
Saiz: 31 inchi (73 cm)
inseam: 80cm
long/panjang: ?

colour: indigo/blue
button fly
scovill button
`kepala kain`
kaki: single stitch
made in japan
colour dalam computer mungkin berlainan sedikit dengan colour sebenar.

Evisu Vintage
Sebelum tukar nama ke Evisu, ia dikenali sebagai Evis. Model nie ade dua jenis, satu lot2501xx dan satu lagi lot2504xx. aku suka lot2501xx kerana takde 'hook' kat belakang. EVIS tab.Tag kulit evisu ni pon ade dua jenis, satu gambar seladang (cam dlm model ni), satu lagi gambar 'orang boroi' tgh memancing. gambar seladang lagi RARE. Poket kosong lagi cantik dari paint(depends on person lah). Cuma sayang, kaki jer single stitch.
Sekarang seluar ni dah jual kat abang aku. dia bagi kat anak dia(anak sedara aku lah)-

Memang sayang nak jual, tapi dah ketat dengan aku, so tolak kat abg aku. Kalau orang lain nak, mungkin aku tak tolak kecuali get a nice offer.
Kalo ade saper2 yg nak offer with a good price, aku boleh tolong tanyer abang aku.

kira collection lagi lah, anak saudara sendiri yang pakai

contact email: malaysiangenes[at]yahoo.com

1 Comentário:

Ummu Aqil said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

 

©2009 malaysiangenes | Template Blue by TNB